tisdag 13 september 2011

Way back.....



Dregen 2001 & Thåström 2002

Tiden rullar på oavsett vad som händer i livet och det mesta av arbetet som jag lagt ner på att plåta konserter ligger i halvprydliga högar av cd-skivor. För tio år sedan var den digitala kameran inte vad den är idag men jag envisades med att raskt konvertera från de analoga fotorullarna till de digitala filformaten.
Kan ibland sakna de åren i mörkrummet på Eskilstuna-Kuriren då det kändes som hokus-pokus varje gång bilderna framkallades.Men jag måste erkänna att nyfikenheten fortfarande är lika stor på hur resultatet blir när jag fotograferar nuförtiden. Samma barnsliga känsla; "YES,där satt den".

2 kommentarer:

  1. Bilden på Thåström är så makalöst bra att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Wow!

    SvaraRadera
  2. TACK! Den är från Norrköping och Kalas.

    SvaraRadera